.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی:
مازندران پیشرو در زنده نگه داشتن یادشهدا

شمال نیوز: نایب رییس مجلس شورای اسلامی گفت،ایران تنها قدرتی است که می‌تواند رژیم صهیونیستی و متحدان او را در جنگ 33 روزه لبنان شکست دهد و در جنگ غزه غبار ذلت را بر چهره آنها بنشاند لذا همه این تحولات سیاسی امروز جهان ثمره رشادت‌های شهدا است.

به گزارش خبرنگار شمال نیوز در بابل، حجت الاسلام سید محمدحسن ابوترابی فرد در مراسم سالگرد درگذشت ابوشهیدین آقا بزرگ نیاز آذری پدرنماینده مردم بابل در مجلس شورای اسلامی و یادمان چهار شهید از این خانواده در مسجد کتی غربی بابل باحضورمسئولین کشوری ، استانی ، شهرستانی وهمچنین خانواده های معظم شهدا برگزارگردید بیان داشت، حضور قدرت بخش مردم در متن امور و صحنه های کلیدی کشور مثل حماسه 24 خرداد 92 دستاورد ایثار، مجاهدت، شهادت شهدا،جانبازان، آزادگان و استقامت آنها است که از ریشه دینی و انقلابی الهام می گیرد.
وی ادامه داد: اما امروز، ایران اسلامی به ثمره خون شهدا و وفاداری مردم چنان قدرتمند شده است که شش قدرت بزرگ اقتصادی، سیاسی، نظامی که اکثر آنها همسو با استکبار جهانی هستند در مقابل ملت قهرمان ایران به مذاکره می نشینند.
این مسئول افزود: امروز ایران به ثمره خون شهدا و وفاداری مردم چنان قدرتمند شده که 6 کشور قدرت بزرگ اقتصادی، سیاسی، نظامی و هسته‌ای جهان که چهار کشور نیز همسو با استکبار جهانی هستند در مقابل ملت قهرمان ایران به مذاکره می‌نشینند.
نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: امروز سازمان‌های اطلاعاتی جهان دست به دست هم دادند تا زمینه ناامنی را برای حفظ منافع نامشروع خود در آینده دور، در کشورهای مختلف فراهم کنند.
وی بیان داشت : اقتدار سیاسی و مذهبی جمهوری اسلامی ایران قدرت استکبار را در هم شکسته است و حهانیان نمود های این اقتدار را در عرصه های مختلف مشاهده می کنند .
نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی همچنین به نیاز قدرت ها به مذاکره و تعامل با جمهوری اسلامی ایران اشاره کرد و گفت: دقت نظر در واقعیت های سیاسی جهان در دهه های اخیر نشان می دهد که قدرت های سیاسی و اقتصادی خود را قدرت مطلق جهان دانسته و حاضر نبوده اند با غیر خود وارد مذاکره شده و با او چانه بزنند یا تعامل داشته باشند .
وی در عین حال به ادامه توطئه های اسکتبار اشاره کرد و گفت : امروزه سازمان های اطلاعاتی قدرت های استکباری دست در دست هم تلاش دارند تا همچنان زمینه های ناامنی های جهانی را برای حفظ منافع نامشروع خود ، در کشورهای مختلف فراهم آورند .
حجت الاسلام ابوترابی فرد گفت: بطور قطع ما با برخی مشکلات از جمله مشکلات اقتصادی، رو به رو هستیم اما تاریخ همیشه دچار این فراز و نشیب ها بوده و مهم این است که مسیر حرکت ما به سمت اقتدار و در راستای فائق آمدن بر این مشکلات است.
نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی بر این نکته تاکید کرد : بی شک نظام اسلامی در سایه استقلال سیاسی، اقتدار و نوآوری علمی، تولید دانش و استفاده شایسته از فناوری های نوین بر مشکلات اقتصادی فائق خواهد آمد و بر اساس تجارب بیش از سه دهه گذشته مسیر رسیدن به اقتدار اقتصادی بالنده در شان جمهوری هموار می شود.
حجت الاسلام ابوترابی بیان داشت: قطعا ما با مشکلاتی از جمله اقتصادی،سیاسی و فرهنگی رو به رو هستیم، اما تاریخ همیشه دچار این فراز و نشیب‌ها بوده مهم این است که مسیر حرکت ما به سمت اقتدار و در راستای فائق آمدن بر این مشکلات پیش می‌رود.
وی خاطرنشان کرد: در سایه استقلال سیاسی، اقتدار و نوآوری علمی، تولید دانش، اقتصاد مبتنی بر نوآوری علمی و استفاده شایسته از فناوری‌های نوین بر مشکلات اقتصادی فائق آمده و در سایه تلاش و کار مبتنی بر علم و مدیریت منابع انسانی، ارزی، ریالی و در سایه استفاده از تجارب سه دهه گذشته برای رسیدن به اقتدار اقتصاد بالنده در شان جمهوری هموار می‌شود.
نایب رییس اول مجلس شورای اسلامی درپایان خاطرنشان کرد: پشتوانه این انقلاب همین پدران و مادران شهدا، آزادگان، جانبازان، ایثارگران، خانواده آنها و مومنان این ملت هستند، اگر صلابت اعتقادی، اخلاقی، سیاسی و استقامت ملت نبود، امام کبیر انقلاب سکان‌دار این انقلاب نمی‌شد و امروز به دست رهبر معظم انقلاب اداره نمی‌شد. /250


ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.094 seconds.